Electrolux představuje novou vizuální identitu společnosti. Aktualizací kultovního loga a nastavením nových standardů pro obrázky a barvy byl vytvořen osobitý design, který vystupuje z davu a zanechává na spotřebitelích jedinečný dojem.
“Electrolux je na cestě stát se prvotřídní společností v oblasti spotřebitelského marketingu se zaměřením na inovaci, značku a samotné spotřebitele. Klíčovou složkou procesu je vytvoření zajímavé a originální identity značky, která bude konzistentní skrz jakýkoliv kontakt se spotřebitelem. Nová vizuální identita nám pomůže v současném digitálním a maloobchodním prostředí, jež se výrazně změnilo v posledních deseti letech, dosáhnout našeho cíle,“ říká MaryKay Kopf, Chief Marketing Officer skupiny Electrolux.
Nové logo společnosti představuje nový typ písma, exkluzivní pro Electrolux a vyzdvihuje tak nadčasové logo Electroluxu, jež bylo poprvé použito v roce 1962. „Nový symbol je spojením moderního přístupu a inovace s tradicí kvalitní značky, které zákazníci věří a vědí, co od ní mohou očekávat,“ říká MaryKay Kopf.
„Vizuální identita je víc než jen změna loga a palety barev. Reprezentuje nového ducha společnosti Electrolux. Ukazuje, kdo jsme, co jsou naše produkty a služby a jak chceme být vnímáni,“ dodává MaryKay Kopf. „Nová vizuální identita nám díky svému pozitivnímu a poutavému charakteru zajistí větší uznání. Pomůže nám zákazníky inspirovat, zjistit, co potřebují a najít pro ně odpovídající řešení.“
S novou tváří Electroluxu se setkáte kdekoliv, kde se společností přijdete do kontaktu – v prodejnách, v e-shopu, na obalech produktů nebo prostřednictvím vašich elektronických zařízení.