Česká poradenská skupina HPCG vstupuje do nového roku s face-liftovaným webem a novou kampaní, zaměřenou na plnění podnikatelských novoročních předsevzetí.
Cílem změn, které zaznamenaly korporátní webové stránky hpcg.cz, bylo zjednodušení a zpřehlednění informací o poskytovaných službách pro jejich uživatele. „Poskytujeme široké spektrum poradenských služeb v oblasti řízení podniku, marketingu a firemní komunikace a věříme, že v něm návštěvníci našich webových stránek díky nové struktuře webu získají lepší a snadnější orientaci,“ vysvětluje důvody novoročního face liftu Lenka Hlavatá, managing partner HPCG.
Skupina zároveň odstartovala kampaň, ve které promuje vlastní značku a nabídku služeb. Autokampaň HPCG je zaměřená na podnikatele a majitele malých a středních podniků, kterým nabízí pomoc při plnění jejich novoročních předsevzetí. „Většina z nás podnikatelů vstupuje do nového roku s předsevzetím zvýšit tržby, prestiž vlastní značky a zefektivnit fungování firmy. K tomu je nejprve nutné formulovat korporátní strategii, což vyžaduje určitý čas a čistou hlavu,“ uvádí Lenka Hlavatá.
Podle Hlavaté se ale v průběhu ledna rychle nahromadí spousta operativních záležitostí, které se bez obligátního „rozděl a panuj“ často řeší na zbytečně vysokých úrovních řízení a plány o přípravě strategie, která by tomu zabránila, tak brzy berou za své. „Služby, které HPCG nabízí, tomu pomáhají předejít. Právě proto nyní přicházíme s nabídkou pomoci při přípravě tohoto strategického dokumentu, který pomůže novoroční předsevzetí podnikatelů naplnit,“ uzavírá Hlavatá.