Reklama

Značka Oakley představuje revoluční technologii v optice

Značka Oakley přichází s další převratnou novinkou v optice – technologií PRIZM. Lyžařské brýle se skly PRIZM maximalizují kontrast a tím podstatně zlepšují viditelnost na sněhu.

Klíčový vizuál s lyžařskými brýlemi na pozadí hor je k vidění na vybraných outdoor plochách po Praze, v printu a rozpracován bude i v on-line komunikaci. Tvář kampaně, olympijská vítězka Eva Samková a dvojnásobný mistr světa Tomáš Kraus, podpoří produkt především v on-linu a PR.

oakley_prizm

Specifickou součástí kampaně bude tzv. „trunk show“, stánek, kde si zákazníci budou moci vyzkoušet výhody těchto brýlí. Ten nyní využívají k podpoře prodeje v Praze v Oakley obchodě The Lab v Celnici, jakmile napadne sníh poputuje na vybrané české hory.

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!