Kampaň Udělej krok je největší letošní kampaní společnosti Partners, která se zaměřuje na cílovou skupinu 23 až 33 let, tedy na absolventy vysokých škol, lidi na začátku kariéry a mladé lidi bez práce. Jejím cílem je komunikovat možnost podnikat ve finančním sektoru. Kampaň je crossmediální a poběží od konce října do konce ledna 2015.
Stěžejní část kampaně je na microsite www.udelejkrok.cz. Zde jsou umístěna videa, jejichž aktéry jsou tři studenti, kteří se bojí udělat onen pomyslný krok a osamostatnit se. „Katka, Petr a Radim jsou mladí lidé, kteří řeší, jak být nezávislí. Ve třech videích hovoří o tom, jaké mají plány se svým profesním i osobním životem. V bublinách se pak objevují komentáře, které daná tvrzení uvádějí na pravou míru, ukazují, co si mladí lidé opravdu myslí,“ přibližuje kampaň Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners, a dodává: „Na microsite mají návštěvníci možnost si vybrat ze dvou variant – Zkusit štěstí a Využít příležitost.
Pokud zkusí štěstí, mohou se zapojit do soutěže o roční pronájem Audi A3 nebo vyhrát 10x mobilní telefon iPhone 6. Podmínkou je, aby účastníci do bublin jednoho ze tří videí vepsali vlastní texty, umístili video na facebook a sbírali lajky („kroky“). Pod tabulí Využiju příležitost je kromě argumentů ve prospěch kariéry ve financích i kontaktní formulář pro zaslání životopisu a získání bližších informací o kariéře v Partners. Právě množství vyplněných formulářů a počet účastníků soutěže pro nás bude indikátorem úspěšnosti kampaně.“ Videa budou též umístěna na Youtube na speciálním kanále Udělej krok,
Kromě microsite bude kampaň obsahovat i bannery a PR články na studentských serverech, v časopise Studenta a bude prezentována na veletrzích pracovních příležitostí. V rámci POS materiálů budou vyrobeny speciální visačky, které budou distribuovány na vybrané vysokoškolské koleje společně s DL letáky. Ty shrnují důvody, proč začít kariéru u Partners, a informují o kampani a soutěži. V prostorách vysokých škol studenti též najdou plakáty s kampaní Udělej krok.