Online banka Zuno rozjíždí novou kampaň pod názvem Největší horor na světě propagující její mobilní aplikace. Potrvá tři týdny a cílem je ukázat funkce a výhody, které zákazníkům tato intuitivní a jednoduchá banka v mobilu přináší.
Tématem kampaně je hororový comics. Ten na speciální microsite nejvetsihoror.cz nabídne sérii situací, které jsou pro uživatele moderních technologií tou největší noční můrou.
„Návštěvník stránky bude proveden hororovými stupni, které má za úkol rychle vyřešit. Pro překonání každého stupně musí použít tu správnou aplikaci Zuno. Buď Zuno Mobile Banking, Zuno Dokumenty nebo Vyhledávač bankomatů,“ popisuje marketingová expertka online banky Zuno Ewa Golińska.
Na konci se hráč dozví, co je největší horor na světě. Vítěz může získat Samsung Galaxy S4 Mini a externí nabíječku.
Kampaň poběží na online bannerech, PPC a na sociálních médiích Zuno. Autorem kampaně je agentura Zaraguza a interním tým Zuno.