Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech zorganizovala 22. října na Václavském náměstí krátké taneční vystoupení, tzv. flashmob. Akce byla součástí projektu Goodyear Den Bezpečnosti, jehož cílem je upozornit chodce i další, kteří se za snížené viditelnosti pohybují na silnici na důležitost používání reflexních prvků.
V loňském roce zemřelo na českých silnicích 134 chodců a 58 cyklistů. Většina z těchto tragických nehod se stala právě v podzimním období v ranních nebo večerních hodinách, tedy v době kdy jsou všichni, kteří se pohybují na vozovce, na chodníku, ale třeba i na přechodu pro chodce vystaveni riziku, že je řidiči neuvidí. Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech, která projektem Goodyear Bezpečná školka již sedmým rokem podporuje používání reflexních vest v mateřských školách a prostřednictvím dalších projektů se zabývá i dlouhodobou podporou bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu, připravila pro letošní podzim kampaň na podporu zvýšení viditelnosti chodců prostřednictvím používání reflexních prvků.
Základem je distribuce informačních materiálů a to jak textových, tak i infografiky a videoklipu znázorňujícího rozdíly ve viditelnosti chodce bez použití a s použitím reflexních prvků při různých světelných podmínkách. Další částí kampaně byl taneční flashmob na Václavském náměstí. Profesionální tanečníci ze skupiny Art 4 People uveřejnili s časovým předstihem video s jednoduchou choreografií. Zatančit si tedy mohl přijít kdokoliv. Tanečního vystoupení se zúčastnilo přes sto lidí, kteří byli díky žlutým reflexním vestám viditelní přes celé náměstí a upozornili tak veřejnost na tuto problematiku. Z celého představení bude také zhotoven krátký videoklip pro použití na internetu a sociálních sítích.
Pro nejmenší děti předškolního věku připravila společnost Goodyear v rámci Dne Bezpečnosti zábavnou vzdělávací hru pro chytré telefony a tablety s názvem Goodyear Kids Safety. Prostřednictvím aplikace si děti zábavným způsobem procvičí základní pravidla pro bezpečný pohyb v silničním provozu jako je přecházení na zelenou nebo používání reflexní vesty a dalších reflexních doplňků. Hra je dostupná zdarma ke stažení v AppStore i GooglePlay store.
Kampaň navrhla a realizovala agentura Temper Communication.