Reklama

Společnost Goodyear připravila kampaň upozorňující na používání reflexních prvků

Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech zorganizovala 22. října na Václavském náměstí krátké taneční vystoupení, tzv. flashmob. Akce byla součástí projektu Goodyear Den Bezpečnosti, jehož cílem je upozornit chodce i další, kteří se za snížené viditelnosti pohybují na silnici na důležitost používání reflexních prvků.

V loňském roce zemřelo na českých silnicích 134 chodců a 58 cyklistů. Většina z těchto tragických nehod se stala právě v podzimním období v ranních nebo večerních hodinách, tedy v době kdy jsou všichni, kteří se pohybují na vozovce, na chodníku, ale třeba i na přechodu pro chodce vystaveni riziku, že je řidiči neuvidí. Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech, která projektem Goodyear Bezpečná školka již sedmým rokem podporuje používání reflexních vest v mateřských školách a prostřednictvím dalších projektů se zabývá i dlouhodobou podporou bezpečnosti ostatních účastníků silničního provozu, připravila pro letošní podzim kampaň na podporu zvýšení viditelnosti chodců prostřednictvím používání reflexních prvků.

goodyear_bezpecnost

Základem je distribuce informačních materiálů a to jak textových, tak i infografiky a videoklipu znázorňujícího rozdíly ve viditelnosti chodce bez použití a s použitím reflexních prvků při různých světelných podmínkách. Další částí kampaně byl taneční flashmob na Václavském náměstí. Profesionální tanečníci ze skupiny Art 4 People uveřejnili s časovým předstihem video s jednoduchou choreografií. Zatančit si tedy mohl přijít kdokoliv. Tanečního vystoupení se zúčastnilo přes sto lidí, kteří byli díky žlutým reflexním vestám viditelní přes celé náměstí a upozornili tak veřejnost na tuto problematiku. Z celého představení bude také zhotoven krátký videoklip pro použití na internetu a sociálních sítích.

Pro nejmenší děti předškolního věku připravila společnost Goodyear v rámci Dne Bezpečnosti zábavnou vzdělávací hru pro chytré telefony a tablety s názvem Goodyear Kids Safety. Prostřednictvím aplikace si děti zábavným způsobem procvičí základní pravidla pro bezpečný pohyb v silničním provozu jako je přecházení na zelenou nebo používání reflexní vesty a dalších reflexních doplňků. Hra je dostupná zdarma ke stažení v AppStore i GooglePlay store.

Kampaň navrhla a realizovala agentura Temper Communication.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!