Ve druhé polovině října začala Pojišťovna VZP rozesílat svým klientům první vydání zákaznického zpravodaje. Newsletter bude vycházet každý měsíc, PVZP jej rozesílá na téměř 125 tisíc mailových adres.
„Cílem je další zkvalitnění zákaznických služeb,“ vysvětluje Halina Trsková, obchodní a marketingová ředitelka Pojišťovny VZP. „Chceme více informovat klienty o všem podstatném, co se děje v oblasti pojištění a samozřejmě je seznamovat i s našimi novými nabídkami,“ dodává.
Pojišťovna VZP od nového komunikačního kanálu očekává efektivnější komunikaci s klienty a také zpětnou vazbu. Newsletter proto obsahuje i zábavnou část – soutěž o ceny. Partnerem prvního vydání je nakladatelský dům Mladá fronta. „Klienti mohou vyluštit hlavolam sudoku a vyhrát knižní cenu,“ říká Trsková.
Koncept newsletteru vznikl inhouse ve spolupráci s agenturami HPCG a e.vox, které se také starají o jeho realizaci.