Poskytovatel úvěrů společnost Cofidis, navazuje na úspěšnou kampaň z první poloviny tohoto roku. Stejně jako v minulé kampani se Cofidis zaměří na budování znalosti a důvěryhodnosti značky.
Navíc přibude komunikace produktové nabídky – a sice každoročního bonusu přímo na účet klienta. Kampaň poběží v TV a na internetu až do konce listopadu 2014.
Kampaň naváže na koncept divadelního světa z první poloviny roku, kde je hlavní postavou zákazník Cofidisu v roli režiséra divadelního představení. Cofidis se ve své kampani zaměří na to, aby ukázal, že má transparentní smlouvy a možnost si flexibilně nastavit dobu splácení. Hlavní motiv kampaně ovšem představuje bonus, který bude každoročně zaslán na účet klienta.
Nová komunikace byla připravována ve spolupráci s agenturou MARK/BBDO. Jednotlivé klipy natočila produkční firma Target Pictures Production ve spolupráci s režisérem Petrem Čtvrtníčkem.