Úvěrová společnost CreditOn rozjela novou podzimní kampaň. Jejím cílem je pomocí promo aktivit přilákat nové klienty. CreditOn vsadil také na redesign marketingové komunikace. Změnil svůj web i veškeré vizuály.
„Redesignované webové stránky více odráží potřeby našich klientů, tedy všechny informace jsou zřetelnější, lepší grafika umožňuje klientovi se na stránkách lépe orientovat a rovněž i Klientská zóna, tedy profil klienta, je nyní přehlednější,“ říká marketingový ředitel CreditOn Martin Malý.
Díky novému systému jsou webové stránky CreditOnu i rychlejší, automatizace umí schvalovat i více žádostí o půjčku najednou. Společnost dosud používala především adresný mailing a SMS kampaně, teď se masivněji pouští i do printu. „Využíváme především televizních, lifestylových a bulvárních magazínů, v listopadu chceme rozšířit komunikační kanály o outdoorové plochy, zejména pak ve vagonech metra, jdeme i cestou online spotů“ doplňuje Martin Malý.