Kromě televize bude kampaň probíhat také na vybraných portálech formou reklamních bannerů. Součástí kampaně jsou i tištěné inzeráty v novinách a časopisech, které vizuálně odkazují na televizní spot.
„Hlavním motivem našich kampaní v posledních letech je ochrana rodiny a příjmu při nečekaných životních událostech. Náš život se může ze dne na den od základu změnit a je dobré být na to připraven. Jednou z možností je právě naše životní a rizikové pojištění,“ říká Peter Socha, ředitel segmentu Life&Savings skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku.
Kampaň měla premiéru na jaře letošního roku a byla klienty hodnocena mimořádně pozitivně. AXA se proto rozhodla její podzimní opakování rozšířit i o další média. Televizní spot je připravený ve spolupráci lokálního a CEE regionálního marketingového oddělení a bude se vysílat také v Polsku. Samotné natáčení probíhalo v České republice, kde taky proběhl casting. Režisérem je Nor Lars Tovik, který s AXA spolupracuje dlouhodobě. V roce 2006 např. vytvořil nové znělky, předěly a reklamy pro stanici National Geographic. Tato práce mu vynesla spoustu ocenění, včetně sedmi zlatých Promax Awards.
Hlavním motivem spotu životní pojišťovny AXA je ochrana rodiny a příjmu při nečekaných životních situacích. Poselstvím kampaně je ochránit sebe a svojí rodinu před následky nečekaných životních událostí, které mohou natrvalo změnit plány rodiny do budoucna.
AXA svým klientům také od zahájení kampaně až do konce roku nabízí mimořádně navíc dvojnásobné finanční plnění v případě dlouhodobého pobytu v nemocnici.