Výběrové řízení společnosti Vodafone na PR agenturu vyhrála AMI Communications. Největší česká PR agentura bude červenému operátorovi pomáhat se zajištěním kompletního PR servisu.
Pro Vodafone se jedná o zcela novou zkušenost, doposud veškerou externí komunikaci zajišťoval interní PR tým. „V tendru byla AMI nejúspěšnější, protože měla jak zajímavé a realistické nápady, tak velmi dobrý a vyvážený tým. Těšíme se na vzájemnou spolupráci,“ komentuje výsledek výběrového řízení šéf komunikace Vodafone Mirek Čepický.
Vodafone v AMI Communications rozšiřuje portfolio klientů z oblasti ICT a telco. „Jsme rádi, že se nám v tak náročném výběrovém řízení podařilo uspět. Naším úkolem bude především pomoci internímu PR týmu Vodafone se vším, co vyžaduje denní komunikace s médii, či s přípravou nových projektů a strategií,“ dodává ke spolupráci Marek Stránský, managing partner AMI Communications.