Centrum Černý Most se veřejnosti v nové rozšířené a moderní podobě představilo 22. března 2013. Zákazníkům při svém otevření nabídlo hned několik unikátních značek a mnoho dalších obchodů se zde poprvé ukázalo ve zbrusu novém kabátě. Centrum Černý Most i nadále obohacuje své portfolio o nováčky na českém trhu či premiérové koncepty prodejen.
Po módní značce Sizeer s multibrandovým sortimentem a prodejně gumových medvídků Bear&Friends přivítá již 13. září kávový Nespresso Boutique s ochutnávkovou zónou „Iconiq lamp shade“, jenž bude v tuzemském nákupním centru uveden zcela poprvé. Značka oslaví svůj příchod do Centra Černý Most 24. září VIP openingem, kterého se zúčastní například moderátorka Gábina Partyšová nebo módní návrhářka Kateřina Geislerová.
Nespresso Boutique představuje v Centru Černý Most svůj vůbec nejnovější koncept, který vychází z moderních, čistých a svěžích linií. Unikátní prodejna s ochutnávkovou zónou “Iconiq lamp shade“ nabízí kompletní kolekci 22 káv Grand Cru a celou paletu doplňků pro servírování kávy. Sortiment Nespresso zahrnuje i širokou řadu šálků, podšálků, lžiček, příslušenství ke kávovarům či pro přípravu mléčných receptur a zákusků ke kávě. Elegantní tasting zóna potěší nejen ochutnávkou káv, ale i odborným poradenstvím, jež zde poskytnou kávoví specialisté.
„Členská základna Clubu Nespresso se značně rozrostla, a proto chceme vyjít vstříc potřebám zákazníků a nabídnout jim další kontaktní místo. Věříme, že okrajová část Prahy a výjimečnost Centra Černý Most naplní jejich očekávání,” uvedl Juraj Juhász, Country Business Manager společnosti Nespresso.