Zástupci agentury Ipsos se začátkem září 2014 účastní jedné z nejdůležitějších událostí ve výzkumném světě, ESOMAR kongresu v Nice.
Kongres ESOMAR je místo, kde se tradice potkává s inovací. Setkávají se zde zástupci výzkumných agentur a zástupci výzkumu ze strany klientů, aby se navzájem podělili o své znalosti a zkušenosti. Kongres letos nabídne účastníkům přednášky na téma „Co inspiruje/ What Inspires?“, během 4 dnů tak mohou účastníci shlédnout přes 40 odborných prezentací z více než 70 zemí světa. Mezi účastníky lze nalézt světové korporace jako je Coca-Cola, Mastercard, Nestlé, O2 Telefónica, Unilever a další. Mezi mnohými účastníky Kongresu nebudou chybět studenti z celého světa, kterým ESOMAR dává příležitost navštívit Kongres díky programu FTMI (Future Talents Meets the Industry Initiative).
Didier Truchot, zakladatel a současný Co-President Ipsos zahájí Kongres úvahou na téma: „Co inspiruje podnikání ve výzkumu?“. Své 40 leté zkušenosti z práce v Ipsosu promítne do svého pohledu na současný stav trhu a na výzvy, kterým trh výzkumných agentur čelí.
V programu zazní i přednáška Lee Markowitze, ředitele vývoje v Ipsos InnoQuest. Bude se zabývat otázkou, zda je osud inovace jasně daný již od počátku vzniku produktu nebo jestli se dá inovace upravit pomocí vhodného marketingu v průběhu jejího životního cyklu.