„Nenechte si uletět léto“ je ústředním sloganem nové podzimní kampaně, kterou spouští České aerolinie 26. srpna 2014. Potrvá do 9. září 2014 a objeví se na 17 trzích, včetně českého, německého, italského, španělského či francouzského. Hlavním sdělením jsou speciální cenové nabídky letenek do vybraných evropských destinací.
Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít do 15. prosince 2014, přičemž ceny začínají na hranici 2 100 Kč za jednosměrný let.
Speciální podzimní nabídka se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, webových stránek Československé filmové databáze a vybraných cestovních kanceláří a agentur a dále čtenáři zpravodajských portálů Novinky.cz, Idnes.cz a Super.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.
V Praze a Středočeském kraji podpoří kampaň spoty ve vysílání rádií tzv. Duhové šestky, tj. na Rádiu Impuls, Frekvenci 1, Evropě 2, Bonton Rádiu, Rock Zone a Dance Rádiu. Inzerce se dále objeví na OOH nosičích a v tisku (Hospodářské noviny, Právo).
Na zahraničních trzích poběží nabídka zejména přes online kanály, přičemž na francouzském a španělském trhu bude navíc podpořena OOH nosiči.
Cílem kampaně je podpořit prodej letenek i pro nadcházející začátek zimní sezony, která pro letecké dopravce tradičně představuje prodejně slabší období.