Reklama

KNOWLIMITS Group komunikuje nový projekt od Albi

Komunikační skupina KNOWLIMITS Group pracuje pro společnost Albi. Jejím úkolem je zajistit komplexní komunikaci nového projektu Kouzelné čtení. Jedná se o speciální projekt určený pro děti, který v sobě propojuje poetiku knihy s interaktivní elektronickou tužkou.

Dětem tak pomáhá objevovat svět kolem nich a vrací je zpět ke knihám. Interaktivní tužka s dítětem doslova roste. Nejprve mu pomáhá objevovat svět pohádek, zvířat a v budoucnu i kouzlo cizích jazyků nebo hudby. Unikátním způsobem propojuje moderní elektroniku s klasickou knihou. KNOWLIMITS Group, resp. její dceřiné společnosti mají na starosti kreativu, nákup mediálního prostoru (KNOWMEDIA), POS a public relations celého projektu (KNOWCOMM). Zároveň poskytuje pro jednotlivé části kampaně strategické konzultace.

Kouzelné čtení

„Agentura KNOWLIMITS vyhrála výběrové řízení a jsme velmi rádi, že jsme se rozhodli právě pro tento tým. Dosavadní spolupráce, kdy je za námi tvorba spotu, část PR aktivit, tvorba vizuálů a další, nás ve správném rozhodnutí jen utvrzuje,“ říká Libor Pešl ze společnosti Albi. Agentura KNOWLIMITS sestavila pro Kouzelné čtení speciální tým senior konzultantů. „Chtěli jsme pro originální produkt i originální rukopis reklamy. Vsadili jsme na výraznou grafiku, mikropříběh a hlas Jiřího Korna. To, že promujeme český produkt, pro českou společnost pro nás bylo zavazující. Celý náš tým to vnímal, jako otázku prestiže,“ zmiňuje Petra Hofrichterová, Idea Maker KNOWLIMITS.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!