Komunikační skupina KNOWLIMITS Group pracuje pro společnost Albi. Jejím úkolem je zajistit komplexní komunikaci nového projektu Kouzelné čtení. Jedná se o speciální projekt určený pro děti, který v sobě propojuje poetiku knihy s interaktivní elektronickou tužkou.
Dětem tak pomáhá objevovat svět kolem nich a vrací je zpět ke knihám. Interaktivní tužka s dítětem doslova roste. Nejprve mu pomáhá objevovat svět pohádek, zvířat a v budoucnu i kouzlo cizích jazyků nebo hudby. Unikátním způsobem propojuje moderní elektroniku s klasickou knihou. KNOWLIMITS Group, resp. její dceřiné společnosti mají na starosti kreativu, nákup mediálního prostoru (KNOWMEDIA), POS a public relations celého projektu (KNOWCOMM). Zároveň poskytuje pro jednotlivé části kampaně strategické konzultace.
„Agentura KNOWLIMITS vyhrála výběrové řízení a jsme velmi rádi, že jsme se rozhodli právě pro tento tým. Dosavadní spolupráce, kdy je za námi tvorba spotu, část PR aktivit, tvorba vizuálů a další, nás ve správném rozhodnutí jen utvrzuje,“ říká Libor Pešl ze společnosti Albi. Agentura KNOWLIMITS sestavila pro Kouzelné čtení speciální tým senior konzultantů. „Chtěli jsme pro originální produkt i originální rukopis reklamy. Vsadili jsme na výraznou grafiku, mikropříběh a hlas Jiřího Korna. To, že promujeme český produkt, pro českou společnost pro nás bylo zavazující. Celý náš tým to vnímal, jako otázku prestiže,“ zmiňuje Petra Hofrichterová, Idea Maker KNOWLIMITS.