Značka Avanti vstupuje na trh s novinkou pro letošní léto, koktejlem Avanti Spritz, který odráží současný trend hořkosladkých míchaných nápojů. K dostání bude v maloobchodních řetězcích i v gastronomii.
„Novinkou Avanti Spritz reagujeme na poptávku v české gastronomii. Spritz pochází ze severní Itálie a obliba tohoto koktejlu neustále stoupá také u nás. Avanti Spritz je již namíchaný v lahvi, a tak je jeho kvalita neměnná, na rozdíl od podobných koktejlů, které se běžně připravují v restauracích a barech,“ uvádí k novému produktu Ondřej Čabrada, brand manažer Avanti a dodává: „Věřím, že se Avanti Spritz stane nejoblíbenější novinkou tohoto léta, a to nejen díky své osvěžující hořko-sladké chuti, ale také díky jednoduchosti jeho podávání a příznivé ceně.“
Avanti Spritz je dostupný v dobré gastronomii i v maloobchodních řetězcích, například v hypermarketech Albert, Billa, Globus, Interspar, Makro či Tesco, a to v lahvích o objemu 0,75 litru. Doporučená maloobchodní cena je 79,90 Kč. Uvedení na trh doprovází marketingová kampaň v podobě POS materiálů v obchodech a restauracích a ochutnávek ve vybraných místech prodeje.