Reklama

Coca-Cola pro mladé: Řekni to písní!

Po úspěchu loňské letní kampaně Poděl se o radost! přichází společnost Coca-Cola s novou inovativní kampaní Řekni to písní. Základem komunikace budou i v tomto roce etikety, na kterých bude ikonické logo Coca-Cola nahrazeno úryvky textů oblíbených českých i zahraničních písní.

Spotřebitelé na etiketách navíc najdou QR kódy, jež jim umožní přehrát krátká hudební videa spojená s texty na lahvích a písně dále sdílet na sociálních sítích. Ambasadorkou kampaně je mladá vycházející hvězda hudebního nebe, zpěvačka Elis.

Hlavním cílem kampaně, která v České republice poběží v červenci a srpnu, je povzbudit zástupce mladé generace, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Ať už se jedná o spojení s vrstevníky, rodinou či vzdálenými přáteli, vše je jednodušší s hudbou, která je pro mládež jako jazyk. Proto společnost Coca-Cola ve spolupráci s Universal Music vytvořila kompilaci stovek skladeb, jejichž texty se během letních měsíců objeví na lahvích nejoblíbenějšího nealkoholického nápoje na světě. V České republice budou mít spotřebitelé na výběr úryvky textů 17 československých a 45 zahraničních písní. Ty budou dostupné na lahvích Coca-Cola, Cola-Cola light a Coca-Cola Zero (0,5l PET, 2l PET, 0,33l sklo), na 1l a 1,5l PET baleních Coca-Cola, a také na přebalech plechovek 4 x 0,33l.

Coca-Cola pro mladé: Řekni to písní!

„Coca-Cola neustále hledá nové způsoby, jak pomoci lidem sdílet mezi sebou zážitky a jedinečné okamžiky. Hudba je účinný způsob, jak spolu mohou mladí lidé komunikovat. A proto je chceme touto kampaní inspirovat, aby se vyjádřili zcela novým způsobem,“ říká Agneta Sakalyte, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola.

Texty písní byly vybrány podle klíčových témat, jako je štěstí, přátelství, láska, aby evokovaly pocity, které chtějí mladí lidé sdílet s ostatními. Pomocí QR kódů, jež budou umístěny na lahvích, si bude moci každý spotřebitel na webu kampaně www.reknitopisni.cz přehrát patnáctivteřinový úryvek vybrané písně, a ten pak dále sdílet se svými přáteli na Facebooku, Twitteru a dalších sociálních sítích. Coca-Cola tím propojí dva fenomény dnešní mladé generace, jimiž jsou hudba a sociální sítě.

Ambasadorkou kampaně Řekni to písní v České republice, je talentovaná zpěvačka a skladatelka Elis (vlastním jménem Eliška Mrázová). „Jsme rádi, že jsme pro spolupráci na letní kampani získali právě Elis,“ říká Agneta Sakalyte, a dodává: „Řekni to písní je zaměřena především na mladé lidi, pro které je hudba důležitou součástí životního stylu, a kteří se nebojí dát najevo své emoce, v tomto případě právě prostřednictvím hudby. Přesně taková je i Elis samotná, a proto je ideální adeptkou na post ambasadorky.“

Kromě České republiky bude kampaň probíhat v dalších třiadvaceti evropských zemích. V celém regionu střední a jižní Evropy se celkem vyrobí na 425 milionů „hudebních“ Coca-Cola lahví a plechovek.

Klíčová pro tuto kampaň bude komunikace na sociálních sítích a online. Webové stránky www.reknitopisni.cz se stanou platformou, která spotřebitelům umožní přehrát patnáctivteřinové úryvky písní a sdílet tyto písně na sociálních sítích. Kampaň Řekni to písní bude také podpořena na Facebooku, doplní ji bannerová kampaň na internetu a reklamní kampaň umocněná PR komunikací.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!