Tvorba internetových stránek je dnes již zaběhlým řemeslem a téměř každá firma si prošla fází, kdy si nechávala vytvořit své webové stránky. Přicházejí však nové a nové produkty a projekty, u kterých je vhodné vytvořit samostatnou stránku. Co bývá samozřejmostí u firemních webových stránek, nemusí však být pravidlem při tvorbě dalších webů.
Snaha ušetřit může mít negativní dopady
Marketingové rozpočty nejsou omezené. Proto je vcelku logické, že co negeneruje přímé marketingové efekty, nezasluhuje si vysoký rozpočet. Pokud však chceme vytvářet nový web našemu produktu, měli bychom postupovat se stejnou opatrností, jako v rámci zavádění firemních stránek. I produktové stránky si zaslouží péči odborníků, neboť velmi často rozhodují o nákupu našeho výrobku nebo služby.
I malý web si zaslouží bodovat ve vyhledávačích
Snaha ušetřit nás také může svádět k tomu, že vypustíme profesionální optimalizaci webové stránky. Fakt, že se nedaří přivést na web dostatečný počet návštěvníků pouze prostřednictvím offline kanálů, nás může zaskočit až s časovým odstupem. I malé projekty a produktové stránky si proto zaslouží zaměřit se na klíčová slova a jejich vhodné použití.
Nezapomínejme na bezpečnost
Ve srovnání s firemním webem jsou často další weby na vedlejší koleji i v oblasti bezpečnosti. Neměli bychom proto zapomínat i na základní pravidla bezpečnosti například v oblasti formulářových polí nebo webových skriptů. Řada společností investuje peníze do ochrany obsahu v oblasti emailových schránek, bezpečnostní rizika na webu však bývají podceňována.
Vedle optimalizace a bezpečnosti nesmíme také zapomenout na poutavé grafické zpracování. Řada produktových stránek se zaměřuje přímo na emoce a to by se mělo projevit i v použitých obrázcích. Na závěr zbývá zdůraznit, že i malé webové projekty si zasluhují dostatečnou péči.
– pr –