Začíná registrace do dalšího ročníku prestižní soutěže mezi českými e-shopy ShopRoku 2014. Od poloviny června mají e-shopy možnost se registrovat pomocí webového formuláře do Ceny Heureky, nově se však letos musí přes registrační formulář přihlásit i do bojů o Cenu kvality. O jejím vítězi rozhodlo v loňském roce přes 3, 5 miliónu vyplněných dotazníků spokojenosti. Soutěž ShopRoku pořádá nákupní rádce Heureka.cz.
V červnu se na webovém portálu soutěže www.shoproku.cz spouští registrační formuláře, prostřednictvím kterých se obchody mohou do soutěže zapojit. „Soutěž je pro e-shopy zdarma, letos však doznala několik změn. Zatímco vloni se do bojů dostal automaticky každý obchod s certifikátem Ověřeno zákazníky, v letošním roce se e-shopy musí do soutěže samy zaregistrovat,“ popisuje změny v pravidlech soutěže ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman.
Registrační formulář je potřeba vyplnit i v kategorii Ceny Heureky, kam se můžou přihlásit e-shopy, za kterými stojí zajímavý příběh nebo jsou něčím výjimečné. O vítězi Ceny Heureky rozhodne odborná porota sestavená z předních osobností české e-commerce. Pravidla pro udělení Ceny popularity zůstávají stejná a do soutěže se mohou zapojit všechny e-shopy.
Do Ceny Heureky se mohou e-shopy registrovat od 23. června do 31. srpna, registrace do Ceny kvality bude trvat od 23. června do 30. září. V Ceně popularity bojují e-shopy o hlasy všech internetových uživatelů, kteří je mohou udělovat od 1. srpna do 30. září.