Nápojářská společnost Sodastream se ve své letní kampani stala partnerem druhého pokračování animovaného fimu Jak vycvičit draka. K příležitosti uvedení filmu do kin vytvořila speciální limitovanou edici příchutí a originálních dračích lahví Sodastream.
Dobrodružný příběh vikingského chlapce a jeho věrného přítele draka Bezzubky se promítl i do nabídky Sodastream. V obchodní síti je od května k dostání kouzelná dračí truhla obsahující tři nové příchutě sirupů (Dračí pomerančová krev, Dračí oheň z lesních plodů, Černý drak cola, višeň) a tři lahve s originálním vikingským designem. „Truhlu dostane zdarma každý zákazník, který si zakoupí jeden z nabízených výrobníků Sodastream v limitované edici Jak vycvičit draka 2,“ popisuje benefit pro zákazníky Jiří Kolařík, marketing manager Sodastream. „Zákazníci, kteří už výrobník mají, si ji však mohou zakoupit i samostatně 699 Kč.“ doplňuje.
Film Jak vycvičit draka 2 má premiéru 19.6. Doprovodná kampaň Sodastream spojená s limitovanou edicí potrvá až do poloviny srpna a bude podpořena TV spotem, printovou i online komunikací a silnou in-store kampaní.