Se začátkem léta přichází skotská whisky Grant’s s novým projektem. Spolu s hercem Ladislavem Hamplem podpoří všechny fotbalové nadšence. Nová kampaň má hned několik rovin, přičemž hlavním cílem je oslavit spolu s hráči a fanoušky malá i velká vítězství s prémiovou skotskou whisky. Mottem je „Fandi jako Grant!“.
Projekt startuje v červnu se zapojením ambasadora Ladislava Hampla jako komentátora zajímavých fotbalových situací a průvodcem světem fotbalu obecně. Se začátkem podzimní části fotbalových soutěží podpoří Grant’ska amatérské týmy. Na vybrané zápasy dorazí roadshow s hosteskami. Grant’s roztleskávačky podpoří hráče svým fanděním a po zápase budou odměňovat ty nejlepší dárky spojenými se skotskou whisky. V hospodách, kam chodí manšafty nejčastěji zapíjet svá vítězství i prohry bude umístěno speciální promo – interaktivní Tabule cti s výsledky zápasů, průběžnou tabulkou soutěže či herním plánem, na kterém budou moci hráči řešit taktiku do příštích mačů.
„Grant’s whisky se vždycky spojovala s oslavou dobře odvedené práce, nejlépe v partě kamarádů. A přesně takový je i amatérský fotbal, který chlapi hrají pro radost, ale zároveň do něj dávají i hodně emocí a úsilí. Dřou a rvou se za svůj tým, za své kamarády. A jsou šťastní, když se jim něco povede – klička, parádní gól, dobrý obraný zákrok. A my jim teď chceme říct: zasloužíte si tu nejlepší míchanou skotskou jako odměnu,“ říká ke kampani Albert Sýkora, brand manažer značky. „Abychom do projektu vložili ještě více zápalu, ale i humoru, bude nám Láďa Hampl pomáhat v deníku Sport komentovat zajímavé situace ze zápasů, ale i z celého fotbalového prostředí,“ dodává Sýkora.
Kampaň poběží od půlky června do konce podzimu, a pochází z dílny agentury PLEON Impact, která má na starosti i její komunikaci. O zabezpečení roadshow se pak stará agentura ŠAFY production. Mediálního partnerství se zhostil deník Sport.