K příležitosti jubilejního dvacátého výročí Mistrovství světa ve fotbale, které startuje již tento týden v Brazílii, spustilo Tesco unikátní promo akci pro své zákazníky.
Fotbaloví fanoušci se již brzy dočkají, dlouho očekávaná sportovní událost v podobě brazilského Mistrovství světa startuje již za 4 dny. Při této příležitosti společnost Tesco spustila novou podporu prodeje, které je určena všem českým příznivcům kopané. Během kampaně, která bude probíhat až do 12. srpna 2014, mohou zákazníci sbírat hrací body, za které následně získají originální fotbalové míče a další vybavení. Speciální fotbalová Tesco edice potěší především fanoušky fotbalové ikony Pelé, který kampani propůjčil tvář. K projektu je spuštěna také microsite Zijemefotbalem.cz.
Míče s autogramem i ve zlatém provedení
Za každých utracených 200 korun v obchodech Tesco zákazníci nyní obdrží bonusovou známku, díky které si mohou pořídit limitované fotbalové zboží ve speciální Pelé edici, a to se slevou 70 %. „Členové věrnostního programu Tesco Clubcard tuto slevu získají za nasbírání deseti bonusových známek, ostatní zákazníci jich budou muset vylepit patnáct,“ uvádí Peter Szabo, Marketing Manager společnosti Tesco.
V Tesco Pelé edici je pro zákazníky připraveno také tisíc zlatých fotbalových míčů. Tři stovky z nich poputují zákazníkům, kteří jsou členy programu Clubcard a nakupují pomocí služby Tesco Potraviny on-line. Další z těchto míčů je možné získat v soutěžích třeba na obchodech. „Zabojovat o fotbalové míče lze také ve speciálních soutěžích, které kampaň doprovázejí, a to přes nově vzniklou microsite Zijemefotbalem.cz, ve vybraných lifestylových magazínech nebo ve speciální soutěži v pořadu Snídaně s Novou,“ dodává Szabo.
V rámci kampaně je také připravena speciální limitované edice deseti míčů s originálním autogramem slavného fotbalisty Pelé. Kdo má o unikátní míč zájem, neměl by si nechat ujít on-line aukci na microsite We live football. Aukce začíná právě dnes, o jeden z deseti míčů můžete bojovat až do 29. června.