Ve Staropramenu se drží známe pravdy, že pivo a hudba lidi spojují. Proto je muzika hlavní zážitkovou aktivitou značky. Do hudebních aktivit investuje desítky miliony korun ročně. Součástí hudebního konceptu jsou partnerství s letními festivaly, O2 arénou i vybranými hudebními kluby.
Fungující partnertsví s nejvýznamnějšími festivaly se letos rozšíří o sérii osmi akcí v rámci festivalu České a Moravské hrady. Navíc vůbec poprvé Staropramen tento koncept podpoří televizní reklamní kampaní doplněnou velkou spotřebitelskou soutěží se startem tento týden.
„Umění obecně a hudba především má tu moc, že dokáže lidi spojovat. Je to jazyk, kterému rozumí každý. Pro nás je tato oblast obzvlášť zajímavá, protože zprostředkovává zážitky, ke kterým dobré pivo jednoznačně patří,“ uvádí Michal Šlechta, manažer značky Staropramen.“Proto jsme si hudební aktivity vybrali jako ty hlavní, které budeme dlouhodobě podporovat.“
Staropramen začal s hudbou intenzivně pracovat před patnácti lety v rámci svých Slavností pivovaru. Před deseti lety udělal důležitý krok, když navázal partnerství s pražskou O2 arénou, ve které vystupují největší domácí i zahraniční umělci. Poté se mu povedlo nastartovat spolupráci s nejvýznamějšími letními hudebními festivaly u nás. „Nejprve jsme se stali hlavním a později generálním partnerem prestižního festivalu Rock for People. Díky partnerstvím se naše pivo bude čepovat také na Votvíráku, Rock for Church(ill) a od letoška také na sérii letních festivalů České a Moravské hrady. Pokrýváme tak celou festivalovou sezónu od začátku do konce. Navíc oslovujeme spotřebitele po celé České republice,“ dodává k hudebnímu konceptu Jan Vošta, event&sponzoring manažer společnosti Pivovary Staropramen.
Dnes je tak hudební koncept Staropramenu velmi pestrou a celoroční aktivitou. „Abychom zdůraznili spojení Staropramenu a hudby, letos poprvé použijeme v rámci hudební kampaně televizní spot, který komunikuje hlavní myšlenku Jedno nás spojuje,“ vysvětluje Michal Šlechta. Kampaň, která začíná v květnu a bude v různých podobách bude trvat po celou festivalou sezónu, doplňuje velká spotřebitelská soutěž o 40 tisíc hudebních cen „Hudební nálož dárků“. „Načasování promoce na toto období mělo za cíl vybavit spotřebitele na festivaly a přilákat je k tématu hudby. V naší další komunikaci je pozveme na akce, kterých se účastníme. I tímto způsobem chceme pomáhat pořadatelům festivalů,“ doplňuje Šlechta.
Staropramen partnertství s festivaly nestaví jen na finanční pomoci a kvalitní pivo není jedinou přidanou hodnotou, kterou Staropramen na velkých hudebních akcích nabízí. „Chceme být festivalům především zkušenými partnery. Základem našeho partnerství je samozřejmě široké portfolio a kvalitní pivní servis.To je to hlavní, co se od nás očekává. Stále větší význam však pro nás i pořadatele mají doprovodné aktivity, které festival zpestří nebo ještě lépe zkvalitní,“ upozorňuje Jan Vošta.