Agentura Smart Point realizuje pro klienta Choceňskou mlékárnu celoplošnou kampaň, reflektující povinnou legislativní úpravu názvu pomazánkového másla, platnou dle vyhlášky Evropského soudního dvora od 1. května 2014.
Stěžejním nástrojem komunikace je sponzoring afinitních pořadů na vybraných TV stanicích (Česká televize, Prima, V1). Základní sdělení zastřešuje claim „názvy se mění – kvalita zůstává“, doplněný o symbolické poděkování zákazníkům za podporu a přízeň.
„Chceme nenásilnou formou zdůraznit, že kvalita je základním a zásadním benefitem klasického choceňského výrobku, bez ohledu na změny designu či pojmenování. Navíc tradice, která se nyní promítá do vlastního názvu produktu, začala před 35 lety právě v Chocni. I tuto skutečnost jsme se snažili v kampani připomenout,“ říká Ondřej Škarka, jednatel agentury Smart Point.
Kromě TV spotu, kterému hlas propůjčila Markéta Hrubešová, se vizuál kampaně průběžně objevuje v printových inzercích, na outdoorových nosičích, je komunikován prostřednictvím imageových online bannerů či v rámci tématických PR aktivit. Choceňská mlékárna je v segmentu pomazánkových másel (nově tedy „tradičních pomazánkových“) dlouhodobým lídrem trhu. Roční produkce stabilně překračuje 4500 tun, přičemž populární produkt se v Chocni vyrábí celkem v 11 příchutích. Mlékárna v nedávné době českým spotřebitelům jako první úspěšně představila i unikátní varianty výrobku, např. pomazánky připravené na sladko nebo odlehčené s příměsí smetanového jogurtu, známé pod obchodním názvem Fit Line.