Reklama

Nové stojany usnadní zákazníkům orinetaci v nabídce produktů

Tradiční česká značka SOLO připravila pro české markety nové „ohnivé“ stojany, které usnadní zákazníkům orientaci v produktech této značky. S blížící se grilovací sezónou přichází firma SOLO s marketingovou podporou pod výstižným názvem „VŠE K OHNI“.

Zákazníci uvidí v marketech Ahold, OBI, Tesco a na dalších místech přehledně všechny produkty značky SOLO, které zahrnují kategorie zápalek, zapalovačů, podpalovačů a sortiment ke grilování.

Solo stojan

„Prodejní stojany jsme představili již během loňského roku a obchodníci i zákazníci si tuto novinku velmi pochvalují,“ říká Pavel Helešic, ředitel společnosti SOLO MATCHES & FLAMES, a.s., a dodává: „U našeho sortimentu bývá na jednotlivých místech prodeje rozdílný category management. Některé SOLO produkty prodejci řadí k hygienickým potřebám, jiné zase k sekci zahrada. Stojan, ve kterém zákazníci naleznou všechny produkty související s ohněm, zvýší komfort nakupujícího. Celkem plánujeme umístit v českých marketech na několik set kusů těchto stojanů. Tato podlinková komunikační strategie je zajímavá i pro naše distributory v Anglii a Spojených Arabských Emirátech, kam SOLO stojany také plánujeme dodávat.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!