Tesco Mobile, který díky úspěšné imageové kampani, kvalitním službám a srozumitelné nabídce upevnil svou pozici v silné trojce virtuálních mobilních operátorů, se rozhodl zacílit speciální „podkampaní“ na mladé. Jak? Důrazem na netradiční životní situace.
„Tak jako jsme v naší hlavní kampani vsadili na každodenní situace našich klientů, tak se v kampani zaměřené na mladé snažíme naopak zaujmout znázorněním situací, které nejsou úplně typické a běžné,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „Všichni mladí chtějí zažít něco odvážného, netradičního, jdoucí za hranice všednosti. Chtějí zkoušet, experimentovat, a to jak v rodinném, pracovním i milostném životě. A tak jsme v naší nové kampani vsadili na extrémnost.“
Na vizuálech tak najdete například mladíka, jež se chystá užít si společnost hned dvou dívek najednou nebo mladý pár coby dominu a jejího otroka.
O tom, že i samotné focení netradičních situací může probíhat nestandardně, vypovídá situace, kdy jeden z modelů nedorazil na focení včas a roli ničím neomezovaného otroka tak musel sehrát přímo zástupce společnosti Tesco Mobile.
Nejde tím Tesco Mobile tak trochu za hranu? „Dnes lze jen těžko určit, co je ještě za hranou. Zvolili jsme tuto cestu proto, abychom klientům sdělili, že s našimi službami mohou zažít extrémně zábavné, extrémně adrenalinové, ale také extrémně vzrušující chvilky,“ dodává Branko Gugleta a všem, kteří dočetli až sem, přeje povedený apríl.