Microsoft 8. dubna 2014 ukončí podporu téměř 13 let starého systému Windows XP a kancelářské sady Office 2003. Marketingová komunikace upozorňující uživatele na možná rizika používání nepodporovaných produktů probíhá prostřednictvím reklamní kampaně.
Reklama oslovuje několik cílových skupin – koncoví uživatelé, fanoušci facebookového profilu Microsoftu a segment malých a středně velkých podniků. Kampaň poběží do konce dubna 2014 v digitálních a tiskových médiích.
Součástí digitální kampaně je komunikace na sociálních sítích, kdy na FB profilu Microsoft CZ a Windows CZ jsou zveřejňovány obrázky populárních hrdinů, kteří upozorňují humornými komentáři na ukončení podpory a informují uživatele o výhodách přechodu na nejnovější verze obou produktů – Windows 8.1 a Office 365.
Na jednotlivých částech marketingové kampaně se podílely agentury Klan, Publicis Modem, Universal McCann a Wunderman.