Po velmi úspěšném roce 2013, kdy značka Lay’s zaznamenala růst prodejů na českém i slovenském trhu, se společnost PepsiCo rozhodla dále podpořit expanzi v segmentu slaných pochutin a uvádí na trh novou řadu bramborových chipsů Lay’s Max.
Unikátní koncept produktu s extrémně výrazným vroubkováním přináší intenzivní chuť a výrazné křupnutí při konzumaci. Lay’s Max jsou na rozdíl od některých dalších výrazně tvarovaných produktů konkurence nařezány z opravdových brambor patentovanou výrobní technologií. Mimořádný důraz na výběr dodavatelů surovin a nejmodernější proces výroby v souladu s globálními standarty společnosti PepsiCo jsou pro spotřebitele zárukou prvotřídní kvality.
Lay’s Max jsou k dispozici od března 2014 ve třech příchutích (Slané, Paprikové, Sýr s cibulkou) a dvou velikostech balení (70g a 140g). Uvedení řady Lay’s Max bude podpořeno na obou trzích televizní kampaní společně se silnou in-store podporou, včetně ochutnávek přímo v místech prodeje. Koncept kampaně byl připraven agenturou Mark BBDO a je zaměřen na unikátnost Lay’s Max. Řečeno mottem nadchazející kampaně: „Když už mít vroubek, tak pořádnej.“