Největší evropský maloobchodník s obuví DEICHMANN spouští pro letošní jarní a letní sezónu novou marketingovou strategii. Společnost tak chce výrazněji poukázat na svoje místo ve světě módy a posunout značku DEICHMANN ještě více do středu pozornosti.
Obuv přináší dobrou náladu. Zahřeje srdce a potěší. Přivolává vzpomínky. Nová obuv dělá lidi šťastnějšími. Zakoupení nové obuvi je pro zákazníka něco jako naplnění loveckého instinktu, který zároveň pro prodejce představuje formu ocenění. Obuv posiluje sebevědomí. Poskytuje jistotu, že člověk má perfektní outfit. Stručně: obuv je víc než jenom pocit štěstí. Je to srdeční záležitost. To vše vyjadřuje nový slogan: „Protože milujeme obuv“, který DEICHMANN uvádí pro aktuální jarní a letní sezónu.
„Naše reklama byla vždycky zaměřená především na oslovování různých cílových skupin“, říká Radovan Fojt, vedoucí oddělení marketingu pro ČR a SR. „Právě nyní je nejvhodnější odstartovat zastřešující kampaň, která by upoutala pozornost na značku DEICHMANN a vycházela přímo z DNA této naší značky,“ doplňuje. Kampaň začíná v těchto dnech v České republice, Německu a dalších 19 zemích, ve kterých je společnost zastoupena. Reklamní texty jsou přeložené do lokálního jazyku podle jednotlivých zemí.