Společnost Povltavské Mlékárny představuje svou letošní hlavní novinku Sedlčanský Selský Hermelín ve velkém stylu. Kampaň na český vyzrálý sýr s plnou chutí a vůní venkova spouští v průběhu března.
Odstartuje ji televizní reklamní spot, který je postaven na venkovském charakteru značky a důrazu na poctivé sýrařské řemeslo. Sedlčanský Selský Hermelín symbolizuje tradici, poctivost a nefalšovanou chuť venkova. Od klasického Hermelínu se liší téměř ve všech parametrech – hlavně postupným dozráváním, plnou chutí, výraznějším aroma, ale také minimem bílé ušlechtilé plísně na povrchu. Je zvrásněný a svým nepravidelným tvarem připomíná ručně vyrobený sýr. Na první pohled odlišuje Sedlčanský Selský Hermelín také originální obal s rustikálním designem a folií ve stylu hrubšího „ručního“ papíru.
Připraveny jsou ochutnávky ze stylových stánků a nepřehlédnutelná in-store prezentace ve většině českých obchodních řetězců. Od podlahové grafiky, přes 3D shelf stoppery a vstupní brány do uliček až po branding lednic. „Zákazníkům představíme Selský Hermelín při ochutnávkách ze stylových stánků symbolizujících naši sýrařskou dílnu. Propojení s venkovem podpoří dokonce i živá kráva, která se objeví na vybraných místech ochutnávek,“ dodává Brand Manager Povltavských mlékáren Kamil Arnošt.