Ocenění Czech Superbrands Award, tedy „Česká Superznačka“, získali pro letošní rok Partners. Superbrands je jedna z neuznávanějších autorit v hodnocení a odměňování obchodních značek.
V letošním roce se tímto oceněním může pyšnit zhruba 280 z původních 50 tisíc nominovaných značek, které působí na českém trhu.
Superbrands získávají značky, které v daném odvětví mají vynikající pověst. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.
Systém výběru značek probíhal ve čtyřech etapách. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi přibližně jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž bylo vyčleněno padesát tisíc nejrespektovanějších jmen. Z nich švédská společnost Bisnode, specializující se na získávání obchodních informací, vytvořila užší výběr dvou tisíc značek, z kterých přibližně polovina byla skupina tzv. spotřebitelských brandů. S touto skupinou pak výzkumná agentura GfK provedla průzkum mezi spotřebiteli o povědomí o vybraných značkách. Paralelně tyto značky posuzovala nezávislá komise Brand Council sestavená z 15 předních odborníků z marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky. Zprůměrováním výsledků GFK průzkumu a hodnocení poroty vzešlo 280 finalistů. Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii.
Kromě Czech Superbrands Awards obdrželi cenu také Partners media, dceřiná společnost Partners Financial Services vydávající Peníze.cz a Finmag.cz. Právě za redesing prémiového magazínu o financích Finmag.cz realizovaného ve spolupráci s VISIBILITY digital získali Partners media první cenu v soutěži firemních publikací Fénix content marketing v kategorii Webové stránky. „Na redesingu jsme pracovali přibližně půl roku. Jeho největším benefitem je takzvaná „responsivita“ – web se nyní dokáže sám přizpůsobit platformě, na níž si ho čtenář prohlíží. Pro mobilní telefony, tablety i klasické počítače tak nyní stačí jediná verze webu,“ upozorňuje Martin Vlnas, ředitel Partners media.