Začátkem týdne spustil obchodní portál Aukro.cz novou kampaň se zaměřením na kategorii Dům a zahrada. Připravena je samostatná microsite s názvem Inspirace pro dům a zahradu, kterou doprovází také speciální blog.
Kampaň bude probíhat online, interně formou newsletterů, externě budou využity především bannery. Podtitulem kampaně, která bude trvat do konce dubna, je heslo „Nápad na první pohled“.
„Pro novou kampaň Aukra je hlavním sdělením to, že zde každý najde vybavení domu a zahrady přesně podle svého vkusu. Ať už preferují zákazníci značkové nebo neznačkové zboží a nábytek v jakémkoliv stylu, za příznivé ceny si tu můžou vybavit celý dům i byt,“ vysvětluje hlavní cíl kampaně Lukáš Krejza, marketingový manažer obchodního portálu Aukro.cz.
Kampaň bude samozřejmě hodně viditelná v rámci celého Aukra, po delší době se Aukro představí také externě na bannerových plochách napříč službami jako Seznam.cz, iDnes.cz, Prima.cz a mnoho dalších. Cílem je zdůraznit benefity, které Aukro nabízí – široký výběr produktů, nižší ceny než v kamenných obchodech, možnosti záruky, Program ochrany kupujících a další.
V rámci osvědčené microsite, která bude každý den přinášet zajímavé tipy napříč celou kategorií Dům a Zahrada, je připraven také speciální blog interiérové architektky a designérky. „Ta bude k inspirování kupujících a realizaci svých nápadů využívat zajímavé nabídky, které najde právě na Aukru,“ dodává Lukáš Krejza.