Již v únoru zahajuje Staropramen, největší pražský pivovar a druhý největší v Česku, letošní kampaň připomínající 145. výročí svého založení. Ústředním tématem spotu je spojení piva, historie a hudby. Ta je pro Staropramen hlavní zážitkovou aktivitou. Kampaň „Jedno nás spojuje již 145 let“ začíná v pondělí 17.2.
„Kampaň se zaměří na kvalitu, kořeny a původ piva Staropramen, které provází naše spotřebitele již 145 let. Hlavní hrdina spotu se díky Staropramenu přenáší po časové linii zpět až do roku 1869. Po celou dobu ho provází hudba, která bude i v letošním roce pro nás stěžejní outdoorovou aktivitou,“ říká ke kampani Soňa Bušová, manažerka značky Staropramen a dodává. „Televizní spot bude doplněn PR komunikací, online a outdoorovou kampaň, komunikací na obale produktů a nebude chybět také netradiční formát, který v tuto chvíli ještě nechceme prozrazovat.“
Staropramen si během roku významné výročí založení pivovaru připomene několikrát. Nejde přitom jen o příběh úspěšného smíchovského piva, ale také o příběh inovativního ducha, kterým Staropramen ovlivnil celé pivovarské odvětví u nás. Díky němu dosáhl mnoha historických prvenství jak v technologické oblasti , tak v inovacích, díky kterým spotřebitelům pravidelně nabízí nejen nové druhy piv, ale také nové typy nápojů na bázi piva. Počínaje první produktovou inovací – polotmavým Granátem v roce 1884 a nealkoholickou sladovou Sládkovou limonádou v roce 2013 zatím konče.
Inovativní je ale pivovar i tam, kde se spotřebitelé s pivem setkávají nejraději – v hospodách a restauracích. Staropramen od roku 1999 provozuje síť třiceti značkových restaurací Staropramen Potrefená Husa, loni pak v Praze otevřel svou největší a také vlajkovou hospodu– Vinohradský Parlament. I tato témata si Staropramen v komunikaci letos připomene.
Základní informace k novému TV spotu:
Agentura: Young&Rubicam
Režisér: Salomao Figueiredo
Produkce: SAGA Films
Mediální agentura: Universal McCann