Procter & Gamble, celosvětový partner Mezinárodního olympijského výboru, oficiálně uvítal maminky a rodiny olympioniků z celého světa v P&G Family Home, aby odstartovali Zimní olympijské hry v Soči 2014. Obchodní značky včetně Pantene, Gillette, Bounty a Olay budou v P&G Family Home v průběhu olympiády denně k dispozici rodinám olympioniků.
P&G Family Home je srdcem programu „Děkuji, maminko“ v Soči 2014. Obchodní značky P&G zde vzdávají hold maminkám za to, že pomáhají dětem dosahovat svých snů. Sportovec podporovaný značkou Tide, Nick Goepper (USA) ( na fotografii ), atletka podporovaná značkou Pampers, Oksana Domnina (Rusko) a Rosi Mittermaier, dvojnásobná zlatá olympionička a matka lyžaře Felixe Neureuther (Německo) se zúčastnili otevření Family Home.
„Posláním našich značek je doprovázet maminky na cestě životem společně s jejich dětmi,“ řekl Phil Duncan, ředitel P&G pro design, který také uvítal maminky a rodiny olympioniků na slavnostním otevření Family Home. „Pokud obchodní značka P&G sponzoruje sportovce, vážíme si i maminky, která mu pomohla dostat se tak daleko.“
Značky P&G denně poskytují maminkám a rodinám olympioniků více než 1.200 hodin služeb. Ty mají na rodiny opravdu pozitivní vliv ve chvílích, kdy nacházejí tak daleko od domova.