Spolu s příchodem nového internetového bankovnictví se mění i logo, design a webové stránky mBank. Nový design osvěžuje značku a vyjadřuje její odlišnost od obvyklých, nudných bank. Vedle obdélníkového loga bude mBank využívat koncept ikon, který se lépe přizpůsobí konkrétním situacím. Tuto velkou vizuální změnu mBank bude provázet rozsáhlá reklamní kampaň.
mBank inovuje nejen logo, ale i internetové stránky. Web mBank bude vyjadřovat filozofii banky a bude připomínat více internetový e-shop než korporaci. Odvážný koncept nového loga připomínající čárový kód je z dílny agentury BNA. Vybraná škála barev navazuje na barvy současného loga s květinkou a vyjadřuje blízkost k zákazníkům a pochopení jejich potřeb.
Změnu loga a firemního designu bude provázet reklamní kampaň. Kampaň začala teasingem v ulicích větších měst už začátkem února. Cílem kampaně je představit jak změnu firemního designu, tak novinky v internetovém bankovnictví. „Dalším a neméně důležitým cílem je oslovení nových zákazníků. Téma je velmi jednoduché: Zamávej svojí bance a nastěhuj se do mBank, protože v mBank se budeš cítit stejně pohodlně jako doma,” vysvětluje Pokluda.
Banka na kampani spolupracovala s kreativní agenturou Yashica. Myšlenka televizního spotu „Jako doma“ vznikla ve spolupráci s agenturou Mustard, na její realizaci se podílela produkční společnost Filmservis, režie se ujal Tomáš Mašín.