Na začátku letošního roku odstartoval nový věrnostní program Sphere card young, který je určen mladým lidem do 28let věku. Program jim nabízí výhody a slevy cca 5 až 30 % ve více než 10.000 obchodech a zvláště akcentuje adrenalin, módní zboží nebo sportovní a volnočasové aktivity. K uplatnění výhod slouží věrnostní karta s logem Sphere card young, která může být součástí platebních karet, zaměstnaneckých benefitů, věrnostních programů nebo klubů.
Sphere card young využívá programu Sphere card – největšího věrnostního programu v České a Slovenské republice – a u vybraných obchodníků nabízí ještě vyšší slevy.
„Dříve se na mladé nahlíželo jako na nízkopříjmovou cílovou skupinu – jako na studenta. V současné době je tento pohled již minulostí. Novým cílem už není chudý student, ale aktivní mladý člověk, který ještě nemá ustálené nákupní chování a o jehož preference stojí za to bojovat.“ Jiří Brych – marketingový manažer programu.
Obchodní ředitel programu Radek Šafář doplňuje: „ Odstranili jsme povinnost předkládat potvrzení o studiu při vstupu do tohoto programu a tím jsme získání věrnostní karty zjednodušili. S novým programem Sphere card young chceme obchodníkům nabídnout možnost efektivně oslovit tuto atraktivní cílovou skupinu a investovat do budoucna.“