JídloTEĎ, portál pro rozvoz jídel s největším počtem restaurací v Praze a jeden z lídrů rozvozového trhu v České republice, vybral partnera pro své PR aktivity – agenturu FYI Prague. S agenturou FYI Prague, která má bohaté zkušenosti s problematikou české e-commerce, chce více hovořit o podmínkách na českém rozvozovém trhu jak z pohledu zákaznického servisu, tak obchodních vztahů s partnery.
„Český trh má spoustu lokálních specifik a má ohromný potenciál. Na druhé straně ale není tak velký, aby na něm mohlo působit větší množství konkurenčních služeb,“ uvádí Marc Westermann, zakladatel projektu. “ V rámci našich PR aktivit tedy chceme otevřít diskuzi nad očekáváními všech zainteresovaných stran a vydefinovat společná pravidla trhu.“
JídloTEĎ má zkušenost s provozováním rozvozu jídel ze západních trhů a tento prozákaznický model dlouhodobě prosazuje také v České republice, kam vstoupil v březnu roku 2012. Na rok 2014 chystá celkové osvěžení komunikačních aktivit.