Obchod

Zákaznící opět vyberou Obchodníka roku

Již po jedenácté bude letos uděleno ocenění MasterCard Obchodník roku. Generálním partnerem ročníku 2013 je tradičně společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem GE Money Bank se svým věrnostním programem bene+. Novinkou letošního ročníku jsou kategorie MasterCard Obchodník pro domácnost, MasterCard Kreativita roku, MasterCard Obchodník bez bariér a GE Money Bank Věrnostní program roku 2013.

„Spolupráce s obchodníky je pro nás klíčová a považujeme za důležité ocenit ty nejlepší. Proto dlouhodobě podporujeme soutěž MasterCard Obchodník roku. Tuto soutěž se snažíme neustále rozvíjet. Jednou z novinek letošního ročníku je kategorie MasterCard Kreativita roku 2013, do níž sami obchodníci mohou nominovat jednu ze svých úspěšných marketingových kampaní,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Absolutní vítěz
Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2013 určí výsledky nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede společnost INCOMA Gfk.

Devět oborových kategorií
V rámci oborových kategorií bude letos poprvé uděleno ocenění MasterCard Obchodník pro domácnost a MasterCard Obchodník roku bez bariér. O vítězích rozhodne průzkum veřejného mínění.

Mezi novinky letošního ročníku se zařadila i kategorie GE Money Bank Věrnostní program roku 2013, která spočívá ve vyhodnocení nejoblíbenějšího loajálního schématu obchodníků.

Hlasování veřejnosti
Držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2013 – GE Money Bank Cena veřejnosti určí hlasování zákazníků. Veřejnost může hlasovat v období od 2 prosince 2013 do 12. ledna 2014 prostřednictvím internetu a SMS, systém a pravidla hlasování jsou stejná jako loni. Bližší informace o způsobu hlasování naleznete v samostatné tiskové zprávě.

Kreativita roku
Novinkou letošního ročníku je kategorie MasterCard Kreativita roku 2013. O vítězi rozhodne porota složená z profesionálů v oboru marketingu a jedná se o jedinou kategorii, kam sami obchodníci mohou nominovat jednu ze svých úspěšných marketingových kampaní.

Inovace v obchodě a Osobnost obchodu
Vítěze kategorií Inovace v obchodě a Osobnost obchodu zvolí hlasováním účastníci Retail Summitu 2014 na základě nominací odborné poroty. Hlavním kritériem v případě Inovace v obchodě je uskutečnění zajímavého inovačního projektu nebo dlouhodobá koncepce vyznačující se přijímáním nových a inovativních řešení. Vítězem kategorie Osobnost obchodu se stane, stejně jako v minulých letech, výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu.

Obchodník bez bariér
Záštitu nad touto kategorií převzalo Konto BARIÉRY. Vychází totiž z jeho snahy o usnadnění každodenního života lidí s handicapem. Tak, aby návštěva banky, úřadu, lékaře nebo třeba jen obyčejný nákup byly běžnou věcí, o které nemusí člověk s postižením přemýšlet a připravovat se na ni. Aby takový úkon byl bezproblémový a co nejpohodlnější.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!