Přichází nový hráč na trh virtuálních mobilních operátorů – LAMA mobile. Pro vstup na trh byla vytvořena strategie značky a komunikační kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett Praha. Televizní spoty byly natáčeny s režisérským duem MODS.
Samotné uvedení značky je spojené s nabídkou mobilních služeb. Nicméně produktové portfolio LAMA přesahuje telekomunikační produkty a komplexní nabídka pokryje potřeby celé domácnosti. A to v oblasti energií, kde v rámci ryze české skupiny LAMA ENERGY nabízí i levný plyn a elektřinu.
Kampaň poběží od 15. 11. v TV, na internetu a v tisku. Součástí komunikace jsou i OOH plochy, kupříkladu velká plachta na frekventované ulici 5. května v Praze.
V rámci podlinkové komunikace LAMA MOBILE startuje od 20. 11. i roadshow ve vybraných nákupních centrech. Tam bude nabízet nejen levné volání, ale i plyn a elektřinu. Pro ty, kteří si přímo namístě aktivují některý z tarifů, je připravena finanční odměna.
– red –