Reklama

Home Credit uvádí nové televizní spoty

Sympaťáci v podobě peněz s lidskou tváří jsou zpět. V nových televizních spotech společnosti Home Credit nabádají zákazníky ke konsolidaci půjček nebo nabízejí výhodou úrokovou sazbu k poskytnutým úvěrům. Spoty připravila agentura Ogilvy&Mather.

Společnost Home Credit pokračuje ve velmi úspěšné sérii televizních spotů s oblíbenými penězi s lidskou tváří. Od 14. října budou na televizních obrazovkách k vidění nové dva spoty.

Televizní spot Konsolidace motivuje zákazníky ke sloučení jejich půjček a nabízí jim tak nižší měsíční splátky a méně starostí. Jeho deseti a třiceti vteřinová verze poběží na kanálech Prima Group, včetně televizní stanice Barrandov.

Home Credit

V televizním spotu Nízký úrok 9,9 % nabízí Home Credit zákazníkům, kteří řádně splácejí svůj úvěr, bonus ve formě vrácení peněz na konci splácení, což jim zpětně zajistí úrok 9,9 procenta. Televizní spot bude k vidění pouze na slovenských televizních kanálech Markíza a TV JOJ.

Na kreativě kampaně se v Ogilvy&Mather podíleli Tomáš Belko, Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů vedl František Mareš. Režie spotů se již tradičně ujal Jeff Ford.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!