Český řetězec drogerií Teta se zásadně mění. Rekonstrukce první desítky vzorových prodejen byla dokončena v posledních týdnech. Aktuálně se otevírá v nové podobě prakticky jedna prodejna denně. Omlazovací kůrou projde do konce roku zhruba osmdesát prodejen Teta v celé České republice. Jedná se o největší přestavbu tohoto rozsahu v retailu za posledních 10 let.
Remodelované prodejní prostory mají zcela nový interiérový design, vybavení i dispoziční řešení. Nová vizuální podoba zahrnuje i zásadní změnu loga. Grafické řešení je součástí nové koncepce prodejen Teta stejně jako výrazné rozšíření sortimentu a služeb v oblasti dekorativní a kosmetické péče. Investice do redesignu prodejen přesáhne jen v letošním roce čtvrt miliardy korun.
V této investici je nejen zcela nový design prodejny, ale i zásadní zlepšení nákupního prostředí – nové osvětlení, klimatizace, regálové systémy a v mnoha případech i stavební úpravy včetně podlah. Rekonstrukce je investicí i z pohledu uzavření prodejny, které obvykle trvá 14 dní.
„Teta se z vizuální Popelky mezi drogistickými řetězci mění v atraktivní pohlednou, sebevědomou a dynamickou mladou českou dámu, která může směle soupeřit se všemi konkurentkami, i s těmi z ciziny,“ uvedl David Vejtruba, marketingový ředitel sítě, pod jehož vedením se změny připravují a realizují. „Nová Teta uvítá tradiční skupiny zákazníků i ty, kterým se nový styl Tety líbí více než původní, jak potvrzuje průzkum agentury TNS/AISA,“ dodal Vejtruba.
První výsledky předčily očekávání, zvýšil se počet transakcí i hodnota nákupního košíku. Klasickou nabídku sortimentu rozšiřuje Teta nově také o služby v oblasti kosmetické a vlasové péče. Jde především o zkrášlovací kosmetický koutek se simulací večerního a denního líčení či vysoce kvalitní zrnkovou kávu pro členy Teta klubu při jejich nákupu zdarma.
Majitelem značky Teta je společnost PK Solvent, největší distributor v oblasti drogistického zboží v ČR. Řetězec Teta Drogerie tvoří aktuálně 360 vlastních a 441 prodejen provozovaných formou franšízy.
– red –