Reklama

Ticho má upozornit na hlučná města

Zhruba před rokem společnost Knauf Insulation začala umísťovat na české festivaly své „Ticho“. Tedy akustickou budku, ve které lze i ve velmi hlučném prostředí v klidu telefonovat nebo konverzovat. Letos se na festivalech začala objevovat znovu. I v tomto roce má za cíl pomocí reálného zážitku představovat akustická řešení Knauf a Knauf Insulation.

„Loni jsme zaznamenali velkou pozitivní odezvu na „ticho“. Proto jsme ho pro letošní rok vylepšili a umísťujeme jej na větší počet akcí,“ říká o tichu Romana Janošová, marketingová manažerka Knauf Insulation.

Ticho si na vlastní uši mohli vyzkoušet například návštěvníci festivalu Rockair v Mladé Boleslavi nebo lidé, kteří zašli na akci Zažít město jinak na pražských Vinohradech. Právě akce Zažít město jinak, kterou pořádá občanské sdružení Auto*Mat, nese podobné poselství, které rovněž předává reálnou zkušeností. Hlavním zdrojem hluku ve městech je totiž především automobilová a letecká doprava.

Kampaň Knauf

Akustické systémy Knauf, které využívají akustické sádrokartonové desky a minerální vlnu Knauf Insulation, dokáží v domech a bytech vytvořit účinnou ochranu před hlukem. Pomocí systémů Knauf a Knauf Insulation lze vytvořit akustické příčky, předstěny nebo podhledy.

„Přesto, že dnes hluk představuje po znečištění ovzduší největší zátěž pro člověka z pohledu zdravotních důsledků, je tomuto problému stále věnována malá pozornost. I na to má naše Ticho upozornit,“ dodává Romana Janošová.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!