Reklama

Volkswagen vyhlásil vítěze tendrů na své nové marketingové projekty

České zastoupení značky Volkswagen rozhodlo o vítězích tendrů na nové marketingové projekty. Výběrové řízení na kampaň k uvedení nového modelu Golf Variant na český trh vyhrála agentura WMC/Grey, komunikační strategii projektu Think Blue dostane na starost agentura Draftfcb.

Kampaň k uvedení modelu Golf Variant na český trh bude zajišťovat agentura WMC/Grey. Součástí kampaně bude kromě nadlinkových a podlinkových komunikačních aktivit také online aktivace a speciální eventy. „Kampaň Golf Variant pro nás byla výzva, ve které budeme moci zúročit naše rozsáhlé zkušenosti v automobilové oblasti. Na spolupráci se velmi těšíme,“ říká Míla Knepr, Managing Director WMC/Grey.

Vítězem tendru na dlouhodobé zajištění komunikační strategie projektu Think Blue se stala agentura Draftfcb, která bude mít na starosti nadlinkové a podlinkové komunikační aktivity v rámci projektu Think Blue na českém trhu. „Velmi nás těší, že můžeme s projektem Think Blue navázat na naši dosavadní a úspěšnou spolupráci se značkou Volkswagen a přispět tak k filosofii udržitelného rozvoje, která je pro projekt Think Blue stěžejní,“ uvedl Martin Beran, Account Director Draftfcb.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!