Maloobchod a služby, FMCG nebo průzkum trhu jsou odvětví, která se asi nikdy úplně neobejdou bez živého kontaktu s lidmi. Jenže získat pozornost zákazníků je čím dál těžší a zpracovávání stohů dotazníků náročné nejenom na čas, ale i finančně. Přitom snaha uspořit náklady je v poslední době jasný příkaz i v marketingu.
Crazy Tomato proto přišla na trh s novinkou. Všechny činnosti zajišťované hosteskami na prodejnách a v terénu nyní zvládne univerzální aplikace v tabletu mHostess. „Brali jsme v úvahu potřeby eventových a výzkumných agentur, naše řešení je proto použitelné pro každou byznysovou situaci,“ říká Zdeněk Fekar, marketingový ředitel firmy.
Novinka zvládne registrace účastníků konferencí a společenských eventů, organizaci nejrůznějších festivalů a firemních akcí, uvádění nových produktů na trh, ochutnávky a průzkumy mezi zákazníky a spoustu dalších aktivit instore marketingu. Nechybí ani možnost propojení se sociálními sítěmi nebo losování o ceny či zábavný kvíz. „Zákazníka dneska potřebujete na něco ‚chytit‘ a zábava spolehlivě funguje,“ dodává Fekar.
„Naše hostesky už měly možnost vyzkoušet aplikaci v rámci velké konference. Vlastně mě ani nepřekvapilo, že moderní technologické řešení spojené se zábavou zafungovalo a nám se podařilo zasáhnout téměř všechny účastníky akce,“ potvrzuje Lucie Hrozová, jednatelka společnosti Xtreme hostess service.
Aplikace sbírá data online, proto je možné ihned získat přehled o registrovaných hostech, detaily o průběhu ochutnávkové akce nebo výsledky průzkumů. Snadný sběr dat spojený se zábavnými prvky je navíc ideální k vytvoření či propojení s věrnostními programy nebo distribuci slevových kupónů. „Dotazovaný si ani neuvědomí, že jste jej právě nenásilně zapojili do svého marketingového programu,“ říká na okraj Zdeněk Fekar.
-red-