Média

Hill+Knowlton Strategies koupila specialistu na digitální média – SJR Group

Americkou agenturu SJR Group, specializovanou na vytváření digitálního obsahu, tvorbu a rozšiřování informací na sociálních sítích a aktivaci cílových skupin koupila společnost Hill+Knowlton Strategies.

Agentura SJR Group vznikla v roce 2004. V dnešních dnech svým klientům jako jsou Dell, General Electrics, Motion Picture Association of America (MPAA), TED nebo Xerox nabízí komplexní služby marketingové komunikace.

Hill+Knowlton Strategies chce touto akvizicí doplnit a nadále posílit svou silnou platformu strategické digitální komunikace, tvorby obsahu pro značky a rozšířit celkovou kreativní kapacitu. SJR Group zatím působí jen v USA (Los Angeles a New York), ale její znalosti a zkušenosti bude využívat a aplikovat celá agenturní síť, která nyní čítá 90 poboček v 52 zemích. „Akvizice přináší nové možnosti nám, ale především našim klientům,“ uvedl Jack Martin, Global Chairman společnosti Hill+Knowlton Strategies.

V České republice Hill+Knowlton Strategies vytvořila silný „digitální“ tým, který se zabývá monitorováním internetu, sémantickou analýzou obsahu, brandingem a strategickým poradenstvím. „Na světové i lokální úrovni se držíme přímočaré strategie: pracují pro nás ti nejlepší v oboru,“ dodává na závěr Zdeněk Lokaj, Managing Director české pobočky Hill+Knowlton Strategies.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!