Cestovní agentura Invia, která je jedničkou na českém trhu v prodeji online zájezdů, spustila ve čtvrtek 20. června svůj nový firemní design. Nová korporátní identita v sobě zahrnuje zejména změnu loga společnosti, které se proměnilo poprvé po 10 letech. Pro marketingové potřeby cestovní agentury však vznikly také originální ilustrace, jejichž prvky se budou nyní objevovat napříč firemními materiály.
Nejpodstatnější změnou redesingu cestovní agentury je zejména evoluce loga. Bylo vytvořeno studiem Loom On The Moon, které se podílí mimo jiné například i na tvorbě a realizaci nového vizuálního stylu České televize. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace značky Invia.
„Důvody, které nás vedly k výměně loga, byly primárně grafického a typografického rázu. Jednalo se zejména o změnu fontu a odstranění ostatních rušivých elementů při jeho použití na materiálech. Tím byla například fajfka či dodatek .CZ,“ vysvětlil Michal Tůma, vedoucí marketingového oddělení cestovní agentury Invia.
Proměna loga společnosti Invia byla pouze jedním z mnoha prvků nově vytvořené korporátní identity. Speciálně pro potřeby agentury vznikly totiž také originální ilustrace. Proces zavádění změn bude probíhat postupně. Veřejnost mohla již v druhé polovině června zaregistrovat změny v on-line komunikaci, kam patří web či jednotlivé bannery. Dále dojde k úpravě takzvaných off-line materiálů a vnější i vnitřní podoby poboček.
„Změna designu rozhodně neznamená, že od zítřka začne platit zákaz používání materiálů se starým logem, které jsou například na letácích či vizitkách. Vše bude postupně nahrazováno. Doufáme, že se bude nový styl líbit a že si na něj naši zákazníci rychle zvyknou,“ dodal Michal Tůma z cestovní agentury Invia.
-red-