Internetový srovnávač cen zájezdů, Sdovolená.cz, si před hlavní turistickou sezónou připravil reklamní kampaň. Jejím cílem je upozornit uživatele na službu, kde pro sebe a své blízké naleznou tu nejvýhodnější dovolenou.
Kampaň odstartovala již 20. 5. na LED obrazovce v ulici Argentinská a radiovými spoty na stanici Český rozhlas Radiožurnál. Hlavní část mediální prezentace serveru Sdovolená.cz začne 10. června na stanici Impuls a v síti stanic MMS. Kampaň se objeví i v titulech vydavatelství Ringier Axel Springer (Reflex, Blesk pro ženy, Blesk magazín, Nedělní Blesk, Sport magazín), Bauer Media Praha a bude podpořena i celostránkovou inzercí v deníku Metro.
On-line část kampaně využije display reklamu, PPC, RTB a direct mailing. Uživatelé se také mohou těšit na soutěž o 3 zájezdy v hodnotě 50 000 Kč. Kampaň potrvá do půlky července a vznikla in-house.
-red-