Společnost IBM představuje technologii IBM Watson Engagement Advisor, která firmám umožní zpracovávat velká data v rekordním čase. Díky tomu se zásadně promění interakce se zákazníky v klíčových oblastech jako jsou služby zákazníkům, marketing a prodej.
Nejnovější využití kapacity Watsona je součástí iniciativy IBM Smarter Commerce. Dokonale se hodí pro interakci se zákazníky, a to díky schopnosti porozumět nuancím lidské řeči, zpracovávat otázky způsobem, který je podobný uvažování člověka, a rychle zpracovat rozsáhlé množství velkých dat, a najít tak relevantní, informacemi podložené odpovědi v souladu s potřebami uživatelů.
Systém IBM Watson Engagement Advisor pomůže firmám z interakcí poznat, pochopit a poskytnout přesně to, co si jednotliví zákazníci přejí – podle jejich požadavků a jednání –někdy dokonce dříve, než si to sami uvědomí.
Služba IBM Watson Engagement Advisoru „Ask Watson“ zákazníky přivítá a nabídne jim pomoc prostřednictvím libovolného kanálu, například chatovacím oknem na webových stránkách nebo upozorněním na mobilním zařízení. Zákazníkům tím ušetří úmorné vyhledávání, prozkoumávání různých webových stránek a diskusních fór nebo nekonečné čekání na odpověď. S využitím technologií IBM pro analýzu velkých dat získává IBM Watson data o zákaznících, pomáhá zajistit, aby interakce byly na míru přizpůsobené jejich potřebám, a vyhledává v charakteru uložených informací optimální řešení.
-red-