Konference Marketing Festival přiveze do Česka řečníky z USA, Británie, Španělska nebo Německa. Kombinovat bude edukativní složku s hudebně-uměleckým programem. “Chceme vzdělávat a nabídnout zážitek,” vysvětluje hlavní organizátor Jindřich Fáborský a dodává: “Chceme návštěvníky posunout o rok dopředu – předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”
Marketing Festival proběhne v Brně 22. a 23. listopadu 2013. Konat se bude v prostorách Janáčkova divadla a jeho kapacita bude více jak 1000 návštěvníků. “Protože se jedná o jednosálovou konferenci, je pravděpodobné, že jsme největším projektem svého druhu ve střední Evropě,” vysvětluje Fáborský, “řečníci světového formátu, které do Brna dovezeme, si ale jiný standard nezaslouží.”
Mezi prvními ohlášenými řečníky jsou Neil Patel, mezi jehož klienty patří firmy jako eBay, Microsoft, GM nebo HP a který se zaměřuje na zvyšování jejich příjmů pomocí online marketingu nebo Cyrus Shepard oficiální zástupce SEOmoz, známý blogger, odborník na SEO a obsah. O inbound marketingu bude mluvit Michael King a Španělka Gemma Munoz se zaměří na webovou analytiku. Chybět ale samozřejmě nebudou ani české kapacity jako Marek Prokop, Jan Zdársa nebo Pavel Jašek. Další speakery bude Marketing festival odhalovat postupně.
Marketing Festival nakombinuje reálné vzdělání účastníků a zábavu v podobě festivalové atmosféry, koncertů a DJs. Hlavními tématy, která se budou diskutovat, bude webová analytika SEO a Inbound marketing, marketing na sociálních sítích a PPC reklamy. Hlavním cílem konference je předat účastníkům know-how v podobě praktických informací, které budou moci využít pro své podnikání či klienty. “Při tvorbě programu se primárně nezajímáme o profesionální řečníky, chceme představit reálně pracující experty, kteří prezentují konkrétní, jasné a aplikovatelné podněty,” popisuje Fáborský a dodává: “I proto vedle série přednášek uvedeme nejméně deset workshopů vedených jak domácími, tak zahraničními experty.”
-red-