Domácí spotřebiče značky Bosch se pravidelně umisťují na předních místech v nezávislých spotřebitelských testech (dTest, Stiftung Warentest aj.). Pro tyto úspěšné produkty bylo nyní vytvořeno nové logo Bosch „Vítěz testu“, které bude o této skutečnosti jednoduše a srozumitelně informovat jak zákazníky, tak obchodní partnery. Nejlepší výrobky pro domácnost od značky Bosch tak budou na první pohled jasně zviditelněny.
Vítězství v nezávislých spotřebitelských testech bylo v minulosti sdělováno různě, v některých zemích bylo dokonce používání loga „Vítěz testu“ zakázáno. Značka Bosch proto seskupila různá národní loga „Vítěz testu“ pod jednu komunikační střechu s cílem poskytnout oceněným produktům jednotnou reklamní prezentaci napříč všemi kanály. Z tohoto důvodu nyní vznikl nový klíčový vizuál Bosch „Vítěz testu“, který bude propojovat komunikaci všech produktů Bosch, které se staly vítězem některého z nezávislých spotřebitelských testů.
„Nový klíčový vizuál je unikátní a nepřehlédnutelný,“ říká k logu Bosch „Vítěz testu“ marketingový ředitel společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče Miroslav Veselý. „Vizuál v podobě červené hvězdy Bosch „Vítěz testu“ jasně zastřešuje komunikaci všech produktů značky Bosch, které se v minulosti staly vítězem některého z nezávislých testů, což usnadňuje orientaci našim zákazníkům i obchodním partnerům,“ dodává Veselý.
Nové logo Bosch „Vítěz testu“ ve formě červené hvězdy bude používáno v produktových informacích, v katalozích a sales folderech, na POS materiálech, internetových stránkách značky, v tiskových zprávách a tištěné i on-line inzerci.
– red –